Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )

-
Reklamacje
Reklamacje
Aby zareklamować towar, należy wysłać przedmiot oraz dołączyć informację o przyczynie, czas oczekiwania około 2 tygodni.
Uszkodzenia towaru
W przypadku uszkodzonego towaru czyt. wady fabrycznej należy natychmiastowo powiadomić o zaistniałej sytuacji, w innym przypadku zwroty będą przyjmowane tylko na reklamacje.
W przypadku uszkodzenia podczas transportu niezbędny jest protokół szkody, bez niego towar nie będzie przyjmowany.
Wysyłając własnym listem przewozowym, uszkodzony towar należy do klienta i to klient musi zapewnić sobie rekompensate z firm kurierskich.